Simulatie/scenario training - Lansu Agressie Management

LANSU AGRESSIE MANAGEMENT
Ga naar de inhoud

Simulatie/scenario training

Aanbod

Inleiding
In de oplopende lijn van training die steeds meer bij het werkveld aansluiten, is scenario of simulatie training de laatste.
Bij deze training gaat het om vergevorderde scenario's of simulaties uitspelen samen met de cursisten.
De rol van klant/cliënt/patiënt wordt gespeeld door de cursisten zelf, of nog beter, door een acteur.
Met het naspelen van zo reëel mogelijke situaties, wordt de "echte" praktijk zeer dicht benaderd.
Cursisten leren hierdoor adequaat de geleerde praktijk toe te passen. "Welke keuze maak ik in welke situatie,
en wat zet ik daar voor  in" Daar draait het om bij deze trainingen.
De trainer coacht, om samen te komen tot de beste oplossing voor een bepaalde situatie.

Doel
Doel van de training is het leren vertalen van aangeleerde vaardigheden (uit eerdere training) naar het echte werkveld.
Het leren afwegen van mogelijkheden en gevolgen daarvan in een werk-gerelateerde maar toch veilige situatie.

Voor wie
Scenario/simualtie training is voor cursisten  die reeds de vaardigheden bezitten die nodig zijn in hun werkveld.
Maar in dit werkveld te vaak tegen het onvermogen aanlopen om de vaardigheden te gebruiken.

Duur
Duur van scenario/simulatie training is minstens één dagdeel.

Locatie
Scenario training wordt bij voorkeur gegeven op de werkplek zelf of een plaats waar de omgeving gelijk is
aan de werkplek. Hierdoor is de locatie heel erg afhankelijk van de doelgroep van cursisten.
In overleg kunnen wij een plaats zoeken die geschikt is.

Info:
Wilt u meer info over deze training of andere mogelijkheden?
Mobiel: (NL) 0616794623   (B) 0031 616794623

Terug naar de inhoud